Programlama Kitapları

Yayınevi/Marka
825 öğeden 1-16 arası gösteriliyor.
Sayfa  1 - 52
  • Her Yönüyle C# 6.0

    Karton Kapak
    Elinizdeki kitapta, C#. NET'in son sürümü olan 6.0 sürümü Visual Studio 2014 programı kullanılarak yenilikleri ile birlikte anlatılmıştır. C#.NET'in temel özelliklerinden başlanarak orta seviyelere kadar birçok özellik uygulamalarla işlenmiştir. Bu özellikler içinde C#. NET'in daha önceki sürümlerinden gelen özellikler olduğu gibi, 6.0 sürümü ile gelen yenilikler de yer almaktadır. Kitapta konu sıralaması, programcılık mantığının doğru yöntemlerle gelişimine katkıda bulunacak şekilde hazırlanmıştır. Kitap, tamamı denenip çalıştırılmış olan örneklerle desteklenerek okuyucuların konuları daha iyi kavraması sağlanmaya çalışılmıştır. CD içerisindeki videolu anlatımlarla da, okuyucuların edindikleri birikimlerini, uygulamaya dökebilecekleri proje örneklerine yer verilmiştir. .NET Geliştirme Ortamı  Konsol Ekranı  Sabitler ve Değişkenler  Kullanıcı Tanımlı Veri Tipleri  Struct Oluşturmak  Enum Oluşturmak  Boxing ve Unboxing  Operatörler  Kontrol Yapıları  Döngüler  Diziler ve Koleksiyonlar  Hata Denetimi  Formlar Ve Kontroller  Diyalog Pencereleri  String İşlemleri  Tarih – Zaman Metotları  StringBuilder Sınıfı  Tarih - Zaman Metotları  Regular Expressions  Dictionary Initializer  Setup Hazırlama  System.Drawing Sınıfı  Yazdırma İşlemleri  Metotlar  Genişletme Metotları (Extension Methods)  Class (Sınıf) Yapısı  User Control Hazırlama  Registry İşlemleri  Word ve Excel Programlarını Kullanma  İşletim Sistemi Kaynaklarına Erişim  WMI (Windows Management Instrumentation) Sınıfı  Dosya ve Klasör İşlemleri  Veritabanı İşlemleri  Sorgular  LINQ  Threading  Paralel Programlama  Matematiksel Metotlar  Resource Dosyaları  Auto Property Initializer  Ve Daha Fazlası
    33,75  TL45,00  TL
  • Asp Net Mvc5

    Karton Kapak
    Son yılların en popüler yazılım geliştirme teknolojilerinden olan Asp.Net MVC, yeni başlayanlar ve kendini geliştirmek isteyenler için bir başucu kitabı olarak hazırlanmıştır. Kitabınızı, sade ve resimlerle pekiştirilen anlatımı, açıklamalı içindekiler bölümü, iş hayatında proje geliştirirken karşılaşabileceğiniz durumları ve çözümlerini içeren örnek uygulamalarıyla bu uygulamaların kodlarının detaylı anlatımları sayesinde, projelerinizi geliştirirken bir an olsun yanınızdan ayıramayacaksınız. Yazılım geliştirme sadece kod yazma sürecinden oluşmadığı için, bu kitapta yazılım geliştirmenin en önemli süreçlerinden biri olan test sürecine ve Test Driven Development konusuna, kapsamlı kod örnekleriyle yer verilmiştir. Kitabın yanında sizlere hediye edilen DVD içinde, kitapta yer alan tüm uygulamalar yer almaktadır. Bunların yanında, Öğrenci Bilgi Sistemi projesi, tüm kodlarıyla ve tüm kapsamıyla görüntülü eğitim videolarında anlatılmıştır. Kitap içindeki konuları tamamladıktan sonra DVD içindeki bu projeyi, görsel eğitimleri ve kodlarıyla inceleyip çalıştırdığınızda, Asp.Net MVC’de uzmanlaşma hedefinize bir adım daha yaklaşmış olacaksınız. Asp.Net MVC Nedir?  Asp.Net MVC'de En Sık Kullanılan C# Kodları  Controller-View Arasında Veri Transferleri  Asp.Net MVC ile CSS Kullanımı  Model Binding  Entity Framework 6 Code First  Entity Framework ve LINQ sorguları  Action & Model Attributes  Action Result’tan Json Veri Döndürme ve Jquery ile Kullanımı  Projede Https Protokolünü Kullanma  OutputCache Kullanımı  Asynchronous Controller Sınıfları  Web API 2  Haber Sitesi Route Ayarları  Route Constraints  Regulare Expression ile Rota Kısıtlama  Web API Route Yapılandırması  Convention Based Routing  Attribute Based Routing  Hata Yakalama  Controller ve Action Bazında Yetkilendirme  HTML & Web Helpers  Grafiksel Rapor Oluşturma  Resim Kesme ve Döndürme İşlemleri  Resmin Üzerine Filigran Ekleme  Grid Oluşturma, Filtreleme ve Sıralama  Grid Verilerini Excel’e Aktarım  Custom Helper Sınıfları Oluşturma  Session State, Application State & Cookie  Jquery ile Ajax İşlemleri  Jquery ile Twitter 140 karakter Uygulaması  Jquery ile ilişkili il-ilçe kayıtlarını seçme  Asp.Net MVC & Jquery ile Çoklu Dosya Yükleme  Kullanıcı ve Rol İşlemlerinin Adım Adım Kodlanması  Kimlik Doğrulama İşlemleri  Area Route Yapılandırması  Test Driven Development  Asp.Net MVC Unit Test Projesi Oluşturma  Test Explorer Kullanımı  Controller için Unit Test  Web API için Unit Test  Windows Azure Hesabı Oluşturma  Windows Azure'da Asp.Net MVC Projesini Yayınlama  Hosting’de Asp.Net MVC Projesini Yayınlama
    28,50  TL38,00  TL
  • Photoshop

    Karton Kapak
    Fotoğraf sanatı ve tasarımcı bakış açısıyla Photoshop’u inceleyen eşsiz olan bu eser, Masaüstü yayıncılık, web ve fotoğraf alanlarında Adobe Photoshop’un kullanımına yönelik püf noktaları ve uygulama örneklerini içerir. Photoshop şimdi daha çok gelişmiş bir grafik işleme aracı haline geldi. Özellikle CS5.5 ve CS6 sürümlerinde geliştirilen 3D katman ve araçları ile üç boyutlu tasarımlar artık çok daha kolay yapılmaya başlandı. Bununla birlikte web tasarımcıları ve dijital fotoğrafçılar için daha da kolaylıklar sağlıyor. Ayrıca Photoshop ile video hazırlamak da mümkün oldu. Kitabın içerisinde bu saymış olduğumuz bütün konular enine boyuna, tasarımdan baskı sürecine kadar bilgi ve deneyimler ile anlatılmıştır. Bu kitabı Photoshop’a yeni başlayanlar, orta seviyedekiler ve ileri seviyedekiler kullanabilir. Her seviyedeki kullanıcılar bu kitapta kendilerine göre bir şeyler bulacaktır. Mümkün olduğunca sade bir dil kullanılarak herkesin kolaylıkla anlayabileceği bir kitap hazırlanmıştır. Bu kitap, fotoğraf sanatı ve bir tasarımcının bakış açısıyla Photoshop’u inceleyip öğreten nadir kitaplardan biridir. Masaüstü yayıncılık, web tasarımı ve fotoğrafçılık alanlarında Photoshop’un kullanımına yönelik teknikleri, püf noktaları ve uygulama örneklerini bu kitapta bulacaksınız. Kitapta yer alan başlıca konu başlıkları şöyledir: • Photoshop CS6’a Giriş• Photoshop CS6’daki Yenilikler• Tasarım Temelleri ve Süreçleri• Photoshop’un Temelleri, Arayüz, Paneller ve Araçlar• Seçimler ile Çalışmak ve Püf Noktaları• Katmanlar ile Çalışmak• Tipografi• Vektör Çizim Teknikleri• Stillerle Çalışmak• Boyama ve Renklendirme Teknikleri• Dolgular, Fırçalar ve Dijital Kalemler Çalışmak• Görüntü İşleme ve Manipülasyon• Dijital Fotoğrafçılık, Photoshop ve Camera Raw• Akıllı Nesneler ve Filtreler• Masaüstü Yayıncılık ve Baskı Süreci• Web Tasarım Arayüzü Hazırlamak ve Dilimleme İşlemleri• 3D Tasarım• Videolar ile Çalışmak• Photoshop ile Animasyon Hazırlamak• Medikal Photoshop• En Çok Merak Edilen Photoshop Uygulamaları• Kolaj Çalışmaları• Fotomanipülasyon Çalışmaları• Rötuş Çalışmaları• Baskı Süreçleri• Photoshop Kısayolları İnteraktif Eğitim DVD Seti Hediye
    25,50  TL34,00  TL
  • Android Studio İle Programlama

    Karton Kapak
    Android Studio ile güncellenen bu kitap, piyasadaki Android kitaplarıyla kıyaslandığı zaman başlangıç seviyesi ile uzman seviyesi arasında kalan bir konumda yer alır. Giriş seviyesindeki kitaplar mantık olarak bol, basit ve kısa örnekler üzerinden okuyucuları uygulama geliştirmeye aşina hale getirmeyi amaçlar. Uzman seviyesindeki kitaplar da genel olarak oturup baştan sona okuyacağınız kaynaklar olmaktan çok, temel seviyede Android uygulama geliştirme bilgisine sahipseniz, belli konularda ayrıntılı bilgi bulmak için referans olarak, ihtiyaç duydukça kullanabileceğiniz kaynaklardır. Kitabın amacı; giriş seviyesi ile uzman seviyesi arasında bir kaynak sunmaktır. Her bir bölümde Android mimarisi ile ilgili ayrıntılı bilgiler bulacaksınız. Ayrıca, öğrendiğiniz her bir kavramı, konu anlatımları arasında bulunan çalışır durumdaki projeler yardımıyla pekiştirebileceksiniz. Diğer kaynakların birçoğundan farklı olarak, her bir bölümün sonunda kitap boyunca adım adım geliştireceğimiz bir proje ile ilgili kısımlar bulacaksınız. Bölümlerde anlattığımız ve örnekler üzerinde somutlaştırdığımız kavramları, bu projede daha büyük bir çerçevede görecek ve her bölümde, sonunda yeni özellikler katarak gerçek bir projenin geliştirilme aşamalarını daha net anlayacaksınız. Temel nesne tabanlı programlama prensiplerine hakimseniz, bu kitabı kullanarak Android uygulama geliştirme dünyasına adım atabilirsiniz. Daha önceden Android mimarisi ile bilgi edindiyseniz, yine öğrendiklerinizi bu kitap yardımıyla pekiştirebilirsiniz. Kitapta anlatılan proje genel olarak şunları içermektedir: Kim Nerede, kitabın ilerleyişi boyunca adım adım geliştireceğimiz bir projedir. Bu projedeki amacımız; anlattığımız kavramları büyük çapta bir uygulamada nasıl kullanabileceğinizi göstermektir.Kim Nerede projesi 4 ana bölümden oluşur. • Profil ekranında kendinize ait bir profil oluşturabilecek, profil fotoğrafı çekebilecek ve kaydedebileceksiniz.• Ayarlar ekranında uygulamanın kullanımı ile ilgili tercihlerinizi belirleyebileceksiniz.• Kimler ekranında yeni arkadaşlar ekleyip mevcut arkadaşlarınızı listeleyebileceksiniz.• Son olarak Harita ekranında da arkadaşlarınızın konumlarını ve kendi konumunuzu harita üzerinde görebileceksiniz. Bu 4 ana ekran, arkaplanda çalışan servisler ve internet üzerinde bir sunucuda yürütülen script’ler sayesinde, kitapta anlattığımız konuların tamamını bu projede işlemeye çalıştık. Ayrıca, projede kitabın ilerleyen bölümlerinde de belirttiğimiz gibi bazı kasıtlı eksiklikler bırakarak, bunları sizin geliştirmenize olanak sağladık ve eksiklikleri giderebilmeniz için yol gösterdik. Kitap ile birlikte verilen CD içerisinde yer alan görsel eğitim videoları ve projeye ait kaynak kodlar da Android ile programlamayı ve proje yönetim sürecini daha iyi anlamanıza yardımcı olacaktır. Kitapta yer alan başlıca konu başlıkları şunlardır: • Android’le Beraber Gelen Yerel Uygulamalar• Dalvik Virtual Machine• Android Studio• İlk Android Uygulamanız ve SDK Kurulumu• Temel Android Uygulama Elemanları• Manifest Dosyası (AndroidManifest.xml)• Aktiviteler ve Uygulama Hayat Döngüleri• Uygulama Öncelikleri• Resources• Kim Nerede Projesi• Giriş Ekranı• Ana Ekran• Harita Ekranı• Kimler Ekranı• Profil Ekranı• Ayarlar Ekranı• Proje Yapısı• Arayüz Geliştirme• Tanımsal Ekran Tasarımı• Programatik Ekran Tasarımı• View• Layout• Ortak View Özellikleri• Menu• Debug ve Loglama• Fragment• Intent Kavramı ve Yayın Algılayıcılar• Adapter• Dialog Fragment• Intent Kavramı ve Kullanım Amaçları• Activity - Intent İlişkisi• Broadcast - Intent İlişkisi• Preferences ve Dosya Yönetimi• Durum Bilgisi Kaydetme• Shared Preferences• Preference Framework• Preference Fragment• Preference Header• Dosya Yönetimi• Ayarlar Ekranı• Veritabanı Yönetimi ve Content Providers• Veritabanı Yönetimi• SQLite• Cursor• MIME Type• Android Content Provider Uygulamaları• Loader Kavramı• Content Provider Oluşturma• HTTP POST ve HTTP GET• Arka Plan İşlemleri• AsyncTask• Alarmlar• Konumlandırma ve Harita Yönetimi• Location Provider Seçimi• Konum - Adres Çevrimleri ve Geocoder Kavramı• Google Maps Android API• MyLocationOverlay• Sensörler• Hareket Sensörleri• KonumSensörleri• Çevresel Sensörler• Uygulamayı Android Market’e Yükleme• Yayına Hazırlama• Gerekli Materyalleri Toplama• Uygulama Konfigürasyonu• Uygulamanın Derlenmesi• Sunucuların Hazırlanması• Test Süreci• Yayınlama Süreci• Publisher Hesabı Oluşturma• Android Developer Console• Uygulamadan Para Kazanma• ve Daha Fazlası
    26,25  TL35,00  TL
  • Algoritma ve Programlama Mantığı

    Karton Kapak
    Günümüz teknoloji çağında, hiç şüphesiz bilgisayarlar hemen hemen her yerde karşımıza çıkmaktadır. İlerleyen teknolojilere paralel bir şekilde büyüyen pazar hacmi ve yazılım alanına olan talep sonucunda bu alana yönelik eğitimler ile eğitim yöntemleri ortaya çıkmış ve halen gelişmeye devam etmektedir. Onlarca programlama dilinin ve yüzlerce teknolojinin altında yatan Algoritma ise tüm bu teknolojilerin temelini oluşturmuş ve teknoloji farkı gözetilmeden bilinmesi gereken en temel yapı olmuştur. Bilgisayar ve yazılım bilimleri üzerine eğitim veren üniversitelerde ve özel eğitim kurumlarında Algoritma öğrenimi boyunca rehber ve başucu kitabı olarak kullanabileceğiniz bu kitapta öncelikle Algoritmayı ve Algoritmanın bir ifade şekli olan akış diyagramlarını öğreniyor olacaksınız. Aynı bölüm dâhilinde kolaydan zora birçok Algoritma örneği ile problem çözme yetiniz bir hayli artıyor olacaktır. İkinci bölümde ise diğer birçok kitapta bulamayacağınız, programlama dillerinde kullanılacak entegre geliştirme ortamlarının kurulumları ile karşılaşıyor olacaksınız. Bölümün devamında ise C++ ve Java dillerinin temellerine tam anlamıyla hâkimiyet kazanarak, veri tiplerini, temel girdi-çıktı işlemlerini, operatörleri, fonksiyon ve metotları, karar-koşul yapılarını, recursion yöntemlerini, döngüleri ve dizileri öğreniyor olacaksınız. Kitabın son bölümünde ise üç ana kategori altında birçok çözümlü ve videolu örnek ile karşılaşıyor olacaksınız. Alan hesaplamalarından, matematiksel dönüşümlere; olasılık ve istatistik problemlerinin çözümlerinden, seri açılımlarına kadar birçok alanda çeşitli örnekler ile karşılaşacaksınız. Bu bölümde, aynı zamanda Özel Uygulamalar adı altında matematiksel teorem ve sayı formlarının yazılım yardımıyla kanıtlanmasını ve kredi kartı doğruluk algoritmaları gibi karmaşık, bir o kadar da çözümü eğlenceli problemleri inceliyor olacaksınız. Son bölümde birbirinden farklı ve bol çeşitli uygulamaları bulabileceğiniz bu kitapta, aynı zamanda yanında edineceğiniz eğitim CD’si ile de Özel Uygulamaların C++, Java ve C# dilleri ile videolu çözümlerini bulabilirsiniz. Kitapta yer alan başlıca konu başlıkları şunlardır: 1. Algoritmanın Programlamadaki Önemi 2. Bilgisayarın ve Programlama Dillerinin Tarihçeleri 3. Entegre Geliştirme Ortamları 4. Algoritma Tasarlama Teknikleri 5. Algoritmanın Farklı İfade Çeşitleri 6. Teknik Değim ve Terimler 7. Algoritma ve Programlamadaki Operatörler 8. İşlem Öncelikleri ve İstisnaları 9. Akış Diyagramları İle Çalışma Yöntemleri 10. C++ ve Java Dillerinin Mimarileri 11. Eclipse ve Dev C++ IDE’lerinin Kullanımları 12. IDE’lerin Sağladığı Fayda ve Kısa yollar 13. Temel Veri Tipleri 14. Alt Yordam Kullanımı 15. Konsol Girdi ve Çıktı Komutları 16. Aritmetik Atama-Arttırma-Eksiltme Operatörleri 17. Programlamadaki Karar Yapıları 18. Recursion Problem Çözümleme Yöntemleri 19. Döngüler ve Döngülerdeki Anahtar Kelimeler 20. Diziler ve Pragmatik Ulaşım Yöntemleri 21. Geometrik Hesaplamalar 22. Lineer Seri Hesaplamaları 23. Recursion ve Alt Yordamlı Problemler 24. Şifreleme Algoritmaları 25. Sayı Formları 26. Kredi Kartı Algoritmaları 27. Aksiyom ve Teorem Uygulamaları 28. İstatistik ve Olasılık Problemleri
    21,00  TL28,00  TL
  • Android Programlama Eğitimi (DVD'li)

    Karton Kapak
    Başlangıçtan ileri seviyeye kadar tüm Android programcıları için hazırlanan bu akademik kaynak, Android Studio üzerinden anlatımlı örneklerle ve uygulamalar içeren DVD ile birlikte geliştiricilere Android’in kapılarını açıyor. Bu kitap 2011 yılından beridir, üniversitede Android üzerine açılmış ilk lisans derslerini okutan deneyimli  eğitimci Aykut TAşdelen tarafından kaleme alındı. Bu nedenle kitap, konuları pedagojik bir sistematiğe göre ayrıştırıp, akademik bir ciddiyet içerisinde ele alıyor. Konunun arka planını anlatmayı hedefleyen Taşdelen, ekran görüntüleri ile doldurulmuş yüzeysel içerikli bir kitap yerine, bazı noktalarda Android kütüphanesinin kendi kaynak kodlarından alıntılar yaparak sadece bir şeyin nasıl yapıldığını değil aynı zamanda o görevi yerine getiren sınıfların nasıl yazıldıklarını anlatıyor ayrıca UML ile modellemeler yaparak, kütüphanenin tasarım detaylarını da inceliyor. Teori ve pratiğin ayrılmaz bir bütün olduğu gerçeğinden yola çıkılarak, kitap Android üzerine uygulama geliştirme isteyen kişiler için bolca örnek kod içeriyor ve kaliteli kodlama için çeşitli teknikler öğretiyor. Java, C# veya C++ dillerinden herhangi birisinde belirli bir seviyeye gelmiş programcılara, Android programlamayı başlangıcından ileri seviyeye kadar öğretmeyi hedefleyen kitap, Android dünyasındaki son yeniliklere göre hazırlandı. Örneğin anlatımlar Eclipse yerine Google’ın resmi IDE olarak kabul ettiği Android Studio üzerinden yapılıyor. Ayrıca Lollipop gibi yeni versiyonlarla gündeme gelmiş olan ART gibi yeni olgular anlatılıyor ve API versiyonlarındaki son güncellemeler ele alınıyor. Kitap C# ve C++ programcıları için Java’nın bu iki dilden farklılıklarını (sıfırdan Java anlatmadan) ek bir bölümde  özetliyor. Kitapla birlikte, her bölümde anlatılan kod satırları ile ilgili daha fazla örnek içeren DVD kullanıcılara sunuluyor. DVD’de her bölüme göre ayrı ayrı düzenlendi. Kitapta anlatılan konularla ilgili daha fazla örnek ve kod, Android Studio formatında yer alıyor.   Kitapta yer verilen başlıca konular: Dalvik, ART, Sandbox, Zygote, Forking, AOT, vb Fragment, Layout ve View Sınıfları YAFSS2 Dosya Sistemi Ve Dosya İşlemleri Shared Preferences, Process’ler MVC Paterni ve Çok Katmanlı Mimari SqLite Veritabanı İşlemleri BLOB verilerle çalışma ContentProvider, Servisler, MultiThreading, Asenkron Çalışma JSON, SOAP ve RESTful Web Servisler Çizim İşlemleri, SurfaceView, Animasyonlar Kamera, Ses Tanıma, Seslendirme GPS, Sensörler, Broadcasting GoogleMap, Places API’leri SMS, Mail, Arama Bluetooth ve Arduino Java’nın C++ ve C#’tan Farklılıkları NFC Haberleşmesi Gesture Kullanımı, Validasyon Xamarine ve C# ile Uygulama Geliştirme SwipeDown Gesture Jsoup ConstraintLayout    
    39,60  TL45,00  TL
  • C++ (İnteraktif Eğitim DVD Hediyeli)

    Karton Kapak
    C++ dünyasına hoş geldiniz. Bilmelisiniz ki; bu kitabı bitirdikten sonra herhangi bir programlama dilini çok rahat öğrenebileceksiniz. C++'ı öğrenen, öğrenmeye çalışan herkese C'nin kesinlikle bilinmesi gerektiği vurgulanır. Bu kitapta, daha önceden hiçbir şey bilmenize gerek olmadan C++'ın nasıl öğrenildiğini göreceksiniz. İster programlama dünyasına hobi olarak ilginiz olsun ister lisede veya üniversitede bu dersi alıyor olun. Kitabın sonlarına geldiğinizde iyi ki de C++ programlama dilini öğrenmişim diyeceksiniz. Her şeyden öte bu kitap, yabancı dilden çevrilmemiştir. Birçok kitapta gördüğünüz “delete yapın, install edin, create'leyin” tarzında yarı İngilizce yarı Türkçe kavram kargaşalarına rastlamazsınız. Tamamen özgün bir dil ve özgün uygulama örnekleri ile hazırlanmıştır. Bu kitapta, her konuyla ilgili fazlasıyla örnek, güncel hayat ile harmanlanarak ve her tanım anlaşılmaz kelimelerden arındırılarak anlatılmıştır. Bu sayede bu dilin hem içyapısını hem de pratiğini tamamen öğrenmiş olacaksınız. Ayrıca kitabın yanında DVD verilmektedir. Her ünitenin sonunda o konuyu özetleyecekBaşlangıç – Orta – İleri seviyede örnekler yer almaktadır. Bölüm sonlarındaki bu örneklerin çözümlerini de sesli ve görsel olarak bu DVD'nin içerisinde bulacaksınız. Ayrıca bu anlatılan örneklerin kaynak kodlarına da sahip olacaksınız.Kitapta yer alan başlıca konu başlıkları şöyledir:  Programlamaya Giriş  C++’a Giriş  Operatörler  Kontrol Yapıları  Döngüler  Diziler  Fonksiyonlar  Göstericiler  Yapılar  Önişlemci Komutları  Hazır Fonksiyonlar  Sınıflar ve Nesneler  Nesne Dizileri ve Göstericiler  Başvurular ve Dinamik Bellek Yönetimi  Fonksiyonların Aşırı Yüklenmesi  Operatörlerin Aşırı Yüklenmesi  Nesne Yönelimli Programlama  Kalıtım  Sanal Fonksiyonlar ve Çok Biçimlilik  Giriş ve Çıkış (I/O) Akışları  Şablonlar ve Hata Denetimi  Örnek Uygulama Projeleri  Her Bölümün Sonunda Örnek Sorular ve Video Anlatımlı Çözümleri
    24,75  TL33,00  TL
  • Javascript Programlama

    Karton Kapak
    Bu kitap hazırlanırken okuyucunun Temel HTML bilgilerine sahip olduğu varsayılmıştır. Eğer bu konuda eksiğiniz varsa tamamlamanızı öneririz. Konular anlatılırken örneklere bolca yer verilmiştir. Bu örnekleri uygulamanız ve bu uygulamalardan yola çıkarak yeni uygulamalar geliştirmeye çalışmanız, dili ve kullandığı ek teknolojileri öğrenmenize katkı sağlayacaktır. Şimdi kitap içerisindeki bölümlere kısaca bir göz atalım; Bölüm 1: JavaScript Nedir? Bu bölümde JavaScript’in geçmişi, dil hakkında temel bilgiler ve kullanım alanları anlatılacaktır. Bölüm 2: Test Ortamını Tanımak (Firefox ve firebug ) Bu bölümde uygulamalarımızı test edeceğimiz Firefox ile CSS/HTML kodlarını canlı bir şekilde yönetebilmemizi sağlayan firebug aracı ile ilgili bilgilere yer verilecektir. Bölüm 3: JavaScript ve HTML5 Bu bölüm; JavaScript’in HTML5 belgesi içerisinde nerelere yazılabileceği, harici JavaScript dosyaları oluşturmak ve yönetmek gibi konuların anlatıldığı bölümdür. Bölüm 4: JavaScript Temelleri Bu bölümde değişkenler, veri türleri ve tür dönüşümleri ayrıntılı bir şekilde incelenmiştir. Bölüm 5: Operatörler Bu bölümde operatörler gruplandırılarak (yaptıkları işe bağlı olarak) ayrıntılı bir şekilde incelenmiştir. Bölüm 6: Program Kontrol İfadeleri Bir programlama dilinin en temel konularından olan karşılaştırma ifadelerinin ve döngü yapılarının incelendiği bölümdür. Bölüm 7: Diziler Bir değişken adı altında birden fazla nesneyi gruplandırmak ve yönetmek için kullanabileceğiniz dizi yapıları, iyi öğrenilmesi gereken konulardan birisidir. Bu bölümde bir dizi değişkeninin nasıl bildirildiği, başlatıldığı ve kullanıldığı ayrıntılı bir şekilde anlatılmıştır. Ayrıca bölüm içerisinde dizi nesneleri için tanımlanan özellik ve yöntemler (Tarayıcı destekleri ile beraber) geniş bir şekilde incelenmiştir. Bölüm 8: Düzenli İfadeler(RegExp Nesnesi) Düzenli ifadelerin (RegExp nesnelerinin) incelendiği bölümdür. Bölüm 9: Fonksiyonlar Fonksiyonlar JavaScript’in en önemli yapıtaşlarından birisidir. JavaScript fonksiyon temelli bir dildir. Yani program kodları fonksiyonlar içerisine yazılır. Fonksiyonlar bir kod kapsamı ve bu kod kapsamına iliştirilen bir isim ve parametre kanalından oluşan yapılardır. Bu bölüm de fonksiyonlar konusu ayrıntılı bir şekilde incelenmiştir. Bölüm 10: Nesne Tabanlı Programlama Bu bölümde nesne tabanlı programlamanın (OOP), JavaScript’te nasıl gerçekleştirileceği; bunun yanında nesne oluşturma yöntemleri ve kalıtsallık konuları incelenmiştir. Bölüm 11: JavaScript Nesneleri JavaScript içerisindeki nesnelerin incelendiği bölümdür. Bölüm 12: Document Object Model(Level 1,2,3) Doküman Nesne Modeli (DOM), HTML ve XML belgeleri içerisindeki elemanları birer nesne olarak elde etmek ve yönetmek için çeşitli metot ve özellikler sunan; dilden bağımsız bir arayüzdür. Bu bölümde doküman nesne modeli ayrıntılı olarak incelenmiştir. Bölüm 13: Olaylar Bu bölümde event flow (olay akışı), event Listener (olay dinleyicileri) ve event (olay) nesnesi incelenmiştir. Bölüm 14: Tarayıcı Nesne Modeli Tarayıcı nesnelerinin ayrıntılı bir şekilde ele alındığı bölümdür. Bölüm 15: Hata Denetimi Programa tik olarak hata denetimi yapmak ya da hata ayıklayıcılarını kullanmak gibi konuların incelendiği bölümdür. Bölüm 16: Zamanlayıcılar JavaScript’te belirli zaman aralıklarıyla istediğiniz bir kapsamdaki kodları çalıştırmak isteyebilirsiniz. Bu durumda bir zamanlayıcı tanımlamanız gerekir. Diğer yandan önceden tanımlanan bir zamanlayıcının görevini sonlandırmanız da mümkündür. Bu bölümde zamanlayıcıların nasıl oluşturulduğu ve yönetildiği incelenmiştir. Bölüm 17: Formlar Kullanıcılardan bilgi toplamak için kullanılan formlar, Web Uygulamalarının en temel unsurlarından birisidir. Bu bölümde form elemanlarının JavaScript ile nasıl yönetildiği incelenmiştir. Bölüm 18: Çerezler Sayfanızı ziyaret eden kullanıcı ile ilgili kısa bilgileri saklamak için çerezleri kullanabilirsiniz. Bu bölümde çerezler örnekler eşliğinde incelenmiştir. Bölüm 19: Web Storage Web Storage API (W3C tarafından bildirilmiş), istemci tarafında ve oturum bazında veya oturumdan bağımsız ve kalıcı olarak veri saklama işlemlerini; basit, işlevsel ve güvenli bir hale getirmiştir. Bu bölümde Web Storage API uygulamalı olarak incelenmiştir.
    24,75  TL33,00  TL
  • Arduino

    Karton Kapak
    İleri seviyede elektronik ve yazılım bilgisine sahip olmayanların da kolaylıkla interaktif projeler oluşturmasını sağlamak amacıyla tasarlanmış olan Arduino bugün dünyanın en popüler açık kaynak donanım projelerinden birisi haline gelmiştir. Bu kitapla Arduino ile tanışarak interaktif elektronik projeleri nasıl gerçekleştirebileceğinizi öğreneceksiniz. İnsansız hava araçları alanında ar-ge mühendisliği yapmış ve halen Siemens’de ar-ge mühendisi olarak çalışan Elektronik Mühendisi Coşkun Taşdemir’in sade ve anlaşılır anlatımıyla Arduino’da sağlam adımlarla ilerleyeceksiniz. Yapabileceklerinizin hayal gücünüzle sınırlı olduğu Arduino dünyasına hoşgeldiniz. İnsansız hava araçları alanında ar-ge mühendisliği yapmış, milli insansız araç projelerinde yer almış ve halen Siemens’de ar-ge mühendisi olarak çalışan Elektronik Mühendisi Coşkun Taşdemir’in sade ve anlaşılır anlatımıyla Arduino’da sağlam adımlarla ilerleyeceksiniz. Kitapta anlatılan konuların başlıcaları şöyle:   • Fiziki Programlama • Açık Kaynaklı Donanım • Gömülü Sistemler • Arduino Çeşitleri • Arduino Donanım Eklentileri • Arduino Kurulumu ve Testi • Arduino Programlama Dili • Değişkenler, Diziler • Matematiksel İşlemler • Bit/Bayt İşlemleri • Kontrol Yapıları ve Fonksiyonlar • Karakter Dizileri ve String’ler • Dijital Giriş – Çıkış İşlemleri • Analog Giriş–Çıkış İşlemleri • Seri Haberleşme • LCD Ekran Kullanımı • Kalıcı Hafıza Kullanımı • I2C Haberleşme • Örnek Projeler • Temel Elektronik Komponentler • Breadboard (Devre Tahtası) Kullanımı • Örnek Kodlar
    22,00  TL25,00  TL
  • Her Yönüyle Python

    Karton Kapak
    Python öğrenmesi kolay, söz dizimi temiz bir programlama dilidir. Bu programlama dilini kullanarak yazılım geliştirme sürecinde verimliliği artırabilir, başka dillerle tamamlanması aylar sürecek bir çalışmayı haftalar, hatta günler içinde tamamlayabilirsiniz. Eğer hiç programlama deneyiminiz yoksa Python özellikle sizin için biçilmiş kaftandır. Bu kitapta, hem bir betik dilinin kıvraklığına, hem de eksiksiz bir programlama dilinin gücüne sahip bir dil olan Python'u olabildiğince sade ve anlaşılır bir biçimde anlatmaya çalıştık. Kitapta temel Python bilgisinin yanısıra, bu dilin resmi arayüz takımı olan Tkinter hakkında da ayrıntılı bilgiye ulaşacaksınız. Kitabı bitirdiğinizde Python programlama dilini kullanarak hem konsol uygulamaları, hem de grafik arayüze sahip programlar yazma bilgi ve becerisi edineceksiniz. Kitapta yer alan başlıca konular şunlardır: • Temel Bilgiler• Koşullar• Döngüler• Listeler, Demetler, Sözlükler• Fonksiyonlar• Modüller• Dosya İşlemleri• Hata Yakalama• Karakter Dizinlerinin Metotları• Düzenli İfadeler (Regular Expressions)• Nesne Tabanlı Programlama - OOP (NTP)• Biçim Düzenleyiciler• ASCII, UNICODE ve Python• Math Modülü• Python'da id() Fonksiyonu, is İşleyici ve Önbellekleme Mekanizması• Windows'ta Python'u YOL'a (PATH) Eklemek• Farklı Python Sürümleri• Grafik Arayüz Tasarımı / Temel Bilgiler• Pencere Araçları (Widgets)• Geometri Yöneticileri• Tkinter Uygulamalarını Güzelleştirmek• Tkinter'de Fare ve Klavye Hareketleri (Events and Bindings)• Standart Bilgi Pencereleri (Standard Dialogs)
    25,50  TL34,00  TL
  • Yeni Başlayanlar İçin Java 8

    Karton Kapak
    Java programlama dili; platformdan bağımsız olarak çalışması, nesneye yönelik olması, güvenliği ön planda tutması, esnek olması ve daha bunun gibi birçok artıları ile tercih edilen bir dil olmuştur ve olmaya da devam edecektir. Bu yüzdendir ki Java’yı geliştiren Sun Microsystems firmasını satın alan Oracle, Java’nın bu üstünlüklerini keşfetmiş ve Java’yı bünyesine katmıştır. Java’nın en önemli faydası ise her işletim sisteminde çalışmasıdır. Java, bünyesinde birçok platform barındırmaktadır. Mobil uygulamalar, masaüstü uygulamaları, kurumsal uygulamalar ve web tabanlı uygulamalar için farklı platformları bulunur. Hangi platformda çalışırsanız çalışın, temel Java bilgisine yani JavaSE bilgisine sahip olmanız gerekir. Bu kitapta da JavaSE ele alınmış ve temel Java anlatılmıştır. Geçtiğimiz yıllarda piyasaya sürülen JavaSE’nin getirdiği yenilikler de kitapta incelenmiştir. Bu artılarından dolayı, piyasada en fazla kullanılan dillerden biri olan Java’nın JavaSE sürümünü bu kitaptan öğrenerek, Java dünyasında sağlam bir giriş yapabilirsiniz. Bu kitapta konuları işlenirken, yeri geldiğinde okuyucuyla sohbet edercesine sorular sorularak, öğrenmeyi kolaylaştırmak amaçlanmıştır. Her bölüm sonuna değerlendirme soruları eklenerek öğrendiklerinizi tekrar etmek ve kendinizi sınamanız istenmiştir. Toplamda yaklaşık 220 Değerlendirme Sorusu (Doğru Yanlış – Test – Boşluk Doldurma – Hata Düzeltme – Kod Yazma) ve 370 adet konu içerisinde örnekler verilmiştir. Başlangıç-Orta seviye ile anlatılan bu kitabı okuduğunuz zaman sadece Java SE'yi değil, temel programlama ve algoritma mantığını da öğreneceksiniz. Kitapta ilk olarak Java’nın tarihinden, üstünlüklerinden, Eclipse ortamından ve Paket kavramından bahsedilmiştir. Bu konuları takiben Değişkenler, Operatörler, Metodlar, Döngüler, Diziler gibi temel programlama yapıları anlatışmış ve daha sonra Nesneye Yönelik Programlamaya giriş yapılmıştır. Yaklaşık 6 başlıkta incelediğimiz Nesneye Yönelik Programlama kavramı, bol örneklerle desteklenmiştir. Kitap sonunda da Arayüz (GUI) konusu anlatılmış ve konsoldan sıkılıp görsel uygulama geliştirmek isteyenler için temel görsel örnekler verilmiştir. Veritabanı bölümünde ise MySQL kullanılmıştır ve veritabanı kavramı için bir temel atmanız sağlanmıştır. Ayrıca konu anlatımları 22 Saat Uygulamalı Eğitim Videoları ile desteklenmiş, hem okuyarak hem de görerek ve dinleyerek öğrenmeniz amaçlanmıştır. Kitapta yer alan başlıca konu başlıkları şunlardır: • Java Diline Giriş• Java Çalışma Ortamı• Paket (Package) Kavramı• Değişkenler ve Veri Tipleri• Operatörler• Kontrol Yapıları ve Döngüler• Metodlar• Diziler• Scanner Sınıfı ve JOptionPane ile Klavyeden Veri Alma• Nesneye Yönelik Programlamaya Giriş• Kalıtım (Inheritance)• Soyut (Abstract) Sınıflar ve Metodlar• Arayüzler (Interface)• Dahili Sınıflar (Inner Classes)• Çok Biçimlilik (Polymorphism)• Math Sınıfı ile Matematiksel İşlemler• String Sınıfı ile Metinler Üzerinde Çalışma• Hata Yakalama (Exception Handling)• Giriş Çıkış (IO) İşlemleri• Java Koleksiyonları (Java Collections)• Olay Yönetimi (Event Handling)• Java GUI ile Arayüz Programlama• JDBC ile Veritabanı Programlama Temelleri• Thread Kavramı• JavaSE-8 ile Gelen Yenilikler• Bölüm Sonu Soruları Cevap Anahtarı
    28,50  TL38,00  TL
  • Metasploit ve Penetrasyon Testleri

    Karton Kapak
    Metasploit, günümüzde sıkça kullanılan ve bilişim güvenliği dünyasında birçok geliştiricisi olan bir yazılım. Lakin bilindiği gibi kaynak sıkıntısından dolayı öğrenilmesi de zordur. Bu kitap sayesinde, uygulamalı ve görsel olarak basit bir şekilde Metasploit’i öğrenebileceksiniz. Ayrıca çıkabilecek sıkıntıları aşmayı, karşılaşacağınız sistemlerde ne gibi işlemler yapabileceğinizi kestirebilecek ve bu doğrultuda stratejilerinizi geliştirebileceksiniz. Başlangıç seviyesinden ileri seviyeye kadar anlatılarak, bilişim güvenliği şirketlerinde verilen eğitimler ile eşdeğerde olmasına dikkat edilmiştir.  exploıt nedir?  metasploıt nedir?  metasploıt kurulumu ve güncelleme  genel komut ve kavramlar  auxiliary nedir?  msfpayload  msfencode  msfcli  msfvenom  ileriseviye payload, client sıde exploıt  exploıt sonrası işlemler post exploıtatıon  ileriseviye metasploıt  nessus vulnerabılıty assessment  metasploıt ile metasploıt lab. uygulamaları
    21,00  TL28,00  TL
  • Her Yönüyle WordPress

    Karton Kapak
    Dünyanın çok tercih edilen içerik yönetim sistemi WordPress’i bu eser ile artık heryönüyle öğrenebilecek ve hayalinizdeki web sitesini yapabileceksiniz. İnternete adım attığınızda kendinizi veya kurumunuzu tanıtan en iyi bir web sitesine sahip olmayı ister ve bunun doğal bir sonucu olarak belli belirsiz arayışlara girersiniz. Fakat bu işi hiç kendiniz yapabileceğinizi düşündünüz mü? Bu kitapta size gelişen WordPress ile neleri nasıl yapacağınızı, WordPress’i sadece bir Blog olarak değil de aynı zamanda kurumunuzun pratik olarak dünyaya tanıtılmasında yardımcı olacak bir yazılım olduğunu göstermeye çalıştım. Her Yönüyle WordPress kitabında gereksiz konulardan olabildiğince kaçınılarak başlangıç, orta - ileri düzey WordPress kullanımı herkesin anlayabileceği bir anlatımla hazırlanmıştır. Bu kitap ve görsel eğitimleri bitirdikten sonra, kendi kişisel blog’unuzu kurmaktan ziyade profesyonel web siteleri ortaya çıkarabileceksiniz.   Kitapta anlatılan başlıca konu başlıkları şunlardır: • Web Tasarımında Bilinmesi Gerekenler • Tasarım ve Projelendirme • WordPress’e Giriş • Kurulum ve Kurulum Öncesi Bilinmesi Gerekenler • Localde WordPress Kurulumu • Otomatik ve Manuel Kurulum • WampServer • Mobil Cihazlar İçin WordPress • Profesyonel WordPress Eklentileri • PHP Dosyalarını Tanımak ve Düzenlemek • Taslaklar, Yazılar, Menüler • Sayfalar, Etiketler, Bağlantılar • Yöneticiler ve Yetkilendirme • WordPress ile Blog Hazırlamak • WordPress Upgrade • WordPress Security • WordPress SEO • Veritabanını Yedekleme ve Yükleme • Sıfırdan Tema Tasarımı • Tema Yapım Süreci • Arayüz Oluşturma • Tema Yolunun Belirlenmesi • Ek Özellikler • Tema Paneli ve Özel Menüler • Öne Çıkarılmış Görseller • WP ile Uygulamalı E-Ticaret Sitesi Yapımı • Theme Options • Eklenti ve Görünüm Ayarları • Fonksiyonlar ve Kod Parçaları • Temel Şablon Dosyaları • Temada kullanılan genel fonksiyonlar • Olay, Filtre ve Eklenti Fonksiyonları • bbPress ve WordPress Forum • bbPress Kurulum ve Açıklamalar • Eklenti Geliştirme • Eklenti Yapımı Örneği • Eklenti Geliştirmek İçin Öneriler • WordPress Eklenti Deposu • Eklenti Güvenliği ve Güncellemesi • Mobil ve Tablet Cihazlar için WordPress Tasarımı • iOS ve Android için Temaların Kullanımı ve İçerik Yönetimi   Kitap ile birlikte verilen CD içerisinde şunlar yer almaktadır: • Her Yönüyle WordPress Kullanımı Eğitimi Videoları • Sıfırdan Tema Yönetimi ve Site Oluşturma Eğitim Videosu • Türkçe WordPress Kurulum Paketi • En Çok İhtiyaç Duyulan WordPress Eklentileri • Gerekli Programlar
    20,25  TL27,00  TL
  • Android Tabanlı Mobil Uygulama Geliştirme

    Karton Kapak
    Günümüzün en popüler teknolojilerinden biri olan mobil uygulama geliştirme hızla popülerliğini arttırmaya devam etmektedir. Gün geçtikçe artan popülerlik ve geliştiricilerin pazarlama metotlarını Daha da kolaylaştıran mobil uygulamalar içerisinde iOS ile birlikte en güçlü işletim sistemi olan Android işletim sistemi tüm rakiplerini geride bırakarak zirvedeki yerini garantilemeye başladı.Android tabanlı mobil uygulama geliştirme üzerine, ülkemizde çıkan en kapsamlı kitaplardan birisi olacağını düşündüğümüz bu kitap, toplam 15 bölümden oluşmaktadır. İlk bölümden başlayarak Android dünyasını tanımaya, gerekli kurulum ve geliştirme ortamlarını hazırlamaya, Android'in yazılım geliştirme altyapısını ve temel kavramları öğrenmeye, kullanıcı arayüzleri ve kontroller ile uygulamanın arayüzlerini hazırlamaya, mobil uygulamalar için grafik ve stiller hazırlamaya, Android'in cihaz çeşitliliği için bir çok cihaz modeline uygun uygulamalar tasarlayabilmeye, menüler,diyalog kutuları ve bildirimler (notifications) ile kullanıcının uygulama içerisindeki ve dışındaki gezinim ve bilgilendirme işlemlerine tek tek adım atacağız. Sekizinci bölümden itibaren Android'in en güçlü özelliklerini inceleyerek, medya oynatma, kamera erişimi, yüz tanıma, otomatik odaklanma, ölçekleme, fotoğraf ve video kaydetme, ses tanımlama, konuşma (speech), veri depolama, SQLite, widget oluşturma, mobil tabanlı web uygulamaları geliştirme, konum servisleri ve Google Maps API ile harita işlemleri, JSON ve XML veri yapıları ile internet üzerinden veri transferi, twitter'dan veri çekme ve hava durumu uygulaması geliştirme konularını işleyerek uygulamamızı Google Play'de yayınlamak için gerekli olan tüm adımlara değiniyor olacağız. Ayrıca kitap içerisinde işlenen tüm uygulamaları görsel eğitim seti ileuygulayacağız. Kitap içerisinde detay, anlatım, bilgi ve kısa örnekler bulurken, görsel eğitim setinde uygulamalarla pratik yapabileceğiniz ve tekrar tekrar izleyip öğrenebileceğiz videolar bulacaksınız. Kitabın zengin içeriği ise aşağıdaki gibidir: • Activity, Intent ve Diğer Kavramlar• Uygulama Kaynakları• Güvenlik ve İzin Yapısı• Kullanıcı Arayüzleri ve Kontroller• Metin Kontrolleri (TextView, EditText)• Buton Kontrolleri (Button, ToggleButton, Checkbox vb.)• Liste Kontrolleri• Grafik ve Stiller• Stiller• Temalar• Çoklu Ekran Kullanımı• Toast Bildirimleri• Medya Oynatma ve Kamera Erişimi• Fotoğraf ve Video İşlemleri• İleri Seviye Kamera Kontrolü• Yüz tanıma• Otomatik odaklanma• Ses Tanımlama ve Konuşma• Yazıyı konuşmaya çevirme• SharedPreferences• SQLite• AsyncTask• Thread• Keyguard Widget• Widget Konfigürasyonu• Web Uygulamaları Geliştirme• Mobil Web Uygulamaları• WebView Kontrolü ile Javascript Kullanma• Konum Servisleri ve Google Maps API v2• GPS ve Konum Servisleri• Harita Üzerine Çizim Yapma• HttpClient, JSON ve XML• Internetten veri okuma• Twitter'dan JSON verisi okuma• XML ile Hava Durumu Uygulaması• Google Play'de Uygulama Yayınlama
    21,75  TL29,00  TL
  • Android Oyun Programlamaya Giriş

    Karton Kapak
    Mobil cihazlar, günlük ve iş hayatımızda kapsamlı bir yere sahip oldu. Bunun neticesinde yeni iş alanları doğdu. Bilişim teknolojileri alanında çalışanlar, bu ani ve büyük değişime hızlıca adapte olmak için adeta yarıştılar-yarışıyorlar. Tüm dünyada olduğu gibi, ülkemizde de yazılım sektörünün önde gelen problemlerinin başında nitelikli eleman azlığı gelmektedir. Bu probleme en büyük sebep olarak yetersiz bilgi kaynağı ve kullanımına işaret ediliyor. Bizlerde bu konuya büyük önem verdik ve sizlere bu kitabı hazırladık. Bu kitapta 2D grafik uygulamaları destekleyen “AndEngine” oyun motoru incelenmiştir. AndEngine, Nicolas Gramlich tarafından geliştirilen açık kaynak projesidir. Kitabın yazım tarihi itibariyle güncel AndEngine sürümü GLES 2.0’dır. AndEngine ile geliştireceğiniz uygulamaları tamamen Java programlama dili kullanacaksınız. Bunun için Java bilginiz en az Java Standart Edition düzeyinde olmalı ve temel Android programlama bilgisine sahip olmanız gerekmektedir. AndEngine oyun motorunu kullanarak geliştirilen birçok popüler oyun bulunmaktadır. Siz de 2D destekli oyunlarınızda AndEngine’i kullanabilirsiniz. Andengine Oyun Motoru Android SDK ve Emulatör Kurulumu Andengine ve Box2D Kurulumu Andengine Proje Oluşturma & Çalıştırma Basegameactivity Sınıfı Alan-Kamera Nesneleri Camera Sınıfı Boundcamera ve Camerafactory Sınıfı Zoomcamera ve Smoothcamera Sınıfı Scene (Sahne) Sınıfı Camerascene Sınıfı Engineoptions Sınıfı Wakelockoptions, Touchoptions ve Diğer Sınıflar Görüntü Oluşturma (Resim, Animasyon, Metin) Texture Sınıfı Textureregion Sınıfı Sprite Sınıfı Animatedsprite Sınıfı Görüntü Objeleri Line ve Rectangle Kullanımı Menü Oluşturma Metinsel Objeler Buildabletexture Nesnesi Font Nesnesi Changeabletext Nesnesi Multi-Touch Programlama Dokunmaları (Touch) Yönet Sensörler Fizik Motoru Body Sınıfı Contact, Fixture Sınıfları Joint, Revolutejointdef, Linejoint Sınıfları Physicsworld, Physicsfactory Sınıfları Physicsconnector, Physicsconnectormanager Sınıfları Fiziksel Nesneler, Hız, Ağırlık ve Çarpışmalar, Eklem Oluşturma
    21,00  TL28,00  TL
  • Her Yönüyle HTML5

    Karton Kapak
    HTML5, günümüzün ve geleceğin web teknolojilerinde kullanılacak temel alt yapısı olarak kendini duyurdu. Artık günümüzde birçok dev kuruluş web sayfalarını HTML5 ile ya güncelliyor ya da yeniden yapılandırıyor. Bir web tasarımcısının özellikle web tasarımının temelini teşkil eden HTML dilinin en son sürüm olan HTML5 dilini öğrenmesi artık kaçınılmaz olmuştur. HTML5; HTML dili için yeni stratejiler ve hedefler ortaya koyan ve farklı web tarayıcıları için standardizasyonu amaçlayan yeni nesil bir sürüm olarak karşımıza çıkmaktadır. Olaya bu açıdan yaklaşırsak; bu dilin önümüzdeki süreçte hızlı bir şekilde gelişeceğini ve popülaritesini daha da arttıracağını görebiliriz. Aslında dilin sadece kendisi değil kullandığı ek teknolojilerde gelişime açık olmakla beraber bu dile büyük güç katmaktadır. Kitap içerisinde HTML5 yapısı, bu yapı içerisinde bulunan yeni elemanlar, özellikler ve HTML5’in duyurulması ile beraber önemi artan ek teknolojiler hakkında geniş bilgiler bulabilirsiniz. Ayrıca JavaScript programlama teknikleri ve CSS3 seçicileri ile ilgili ayrıntılı bilgiler kitap içerisinde mevcuttur. Bu bilgileri kullanarak CSS3 ve HTML5 tabanlı web siteleri ya da web uygulamalar geliştirebilirsiniz. HTML5 yapısı içerisinde bulunan eleman, özellik ya da metotlara ve ek teknolojilere, tarayıcılar tarafından verilen destek tablolarla geniş bir şekilde anlatılmıştır. Kitap içerisinde Canvas elemanının tüm metot ve özellikleri ayrıntılı bir şekilde anlatılmıştır. Canvas elemanını kullanarak oyun programlama ve animasyon uygulamalarının nasıl yapıldığını örnek uygulamalarla daha kolay anlayacaksınız. Ayrıca medya içeriklerinin sayfa içerisine eklenmesi ve JavaScript yardımıyla kontrol edilmesi (audio ve video elemanları), sürükle-bırak işlemleri, geolocation api, svg ve daha birçok konuda ayrıntılı bilgiye bu kitap ile ulaşacaksınız. Kitapta yer alan başlıca konu başlıkları ise şunlardır: - HTML5’e Giriş - Yeni Elemanlar ve Özellikleri - HTML5 ve JavaScript Kullanımı - HTML5 ve CSS Kullanımı - HTML5 ve Web Formlar - HTML5 ve SVG İşlemleri - Canvas ve Uygulamalar - Audio ve Video Elemanları - Sürükle Bırak İşlemleri - Geolocation API Kullanımı - Webstorage
    24,75  TL33,00  TL