Oyunlar Kitapları

Yayınevi/Marka
7 öğeden 1-7 arası gösteriliyor.
Sayfa  1 - 1
  • Uygulamalarla Unity 3D ve Android ile Oyun Geliştirme

    Karton Kapak
    Bilgisayar için bir oyun geliştirmek herkesin hayallerini süsler ve bilgisayarla tanışan herkes ilk başta bilgisayarın bir oyun makinası olduğunu ve iş için kullanılmasının anlamsız olduğunu düşünür. Bu düşünce oynadığı oyunların zevkiyle birleşir ve bu oyunlar nasıl yapılıyor, ben de yapabilir miyim araştırmasına sokar. Günümüz internetinde birçok oyun geliştirme sitesi var ve bu sitelerde birçok kişi her gün bu yeni hevesin sorularıyla geziniyor. Kiminin hevesi kırılıyor kimi yanlış başlangıç yapıyor kimi de eksik kaynak nedeniyle bu hevesini kaybediyor. Bizim kitabımız bu hevesinizi daha da güçlendirip size birçok seçenek sunacak. Bu kitapta, oyun geliştirmek için bilmeniz gereken her şey detaylarıyla ele alınarak, adım adım bir oyun projesi geliştirilmiştir. Oyun geliştirme aşamasında kullanılan JavaScript, 3Ds Max, Photoshop, Audacity programları ile ilgili temel eğitimler verilerek oyun geliştirme esnasında programların sorunsuzca kullanılması hedeflenmiştir. Kitapta oyun geliştirmeye yeni başlayanlar da düşünülerek işe en başından başlanılmış; oyun tarihi, oyun için senaryo nasıl yazılır, oyun sahne ve karakterleri senaryoda nasıl anlatılır, storyboard nasıl hazırlanır, yazdığımız tüm her şeyi nasıl üç boyutlu bir hale getirebiliriz, bu üç boyutlu objelere nasıl daha orijinal kaplama ve giydirme uygulayabiliriz, oyun için gerekli ses ve görsel efektlerin nerelerde nasıl kullanılması gerektiği ve nasıl yapıldığını, tüm aşamalarını bitirdiğimiz oyun projemizi bir oyun motoru ile nasıl oyuna dönüştüreceğimiz, tüm incelikleriyle anlatılmıştır. Üstelik sadece yazılımla değil, A’dan Z’ye tüm aşamalarıyla. Ayrıca Android ile mobil oyun programlama tüm yönleriyle ele alınmıştır. Kitapta yapımı anlatılan oyunla ilgili dosyalara ulaşmak ve oyunun çalışır halini görmek isteyenler www.uzaykasifleri.com sitesini ziyaret edebilirler. • Yaratıcı Fikir Oluşturma• Senaryo• Storyboard• Sahne ve Karakterlerin Oluşturulması• 3Ds Max Eğitimi• 3 Boyutlu Nesnelerin Tasarlanması• Photoshop Eğitimi• Oyun Görsellerinin Çizimi• Audacity Eğitimi• Ses Efektlerinin Yapımı• Görsel Efektlerin Yapımı• C# Eğitimi• JavaScript Eğitimi• Kodların Hazırlanması• Unity 3D Eğitimi• Android Eğitimi  
    33,93  TL39,00  TL
  • Mobil Oyun Tasarımı ve Programlama (DVD Hediyeli)

    Karton Kapak
    En iyi Cross Platform Mobil Programlama araçları arasında Adobe Flash ve Adobe AIR SDK da yer almaktadır. Madem elimizde kendini ispatlamış bir araç var; ben de bunu mobil oyun programlama disiplini ile ele alayım ve meraklılarına elimden geldiğince, o küçüklükten beri hayalini kurdukları minik ama sevimli oyunları nasıl yapabileceklerini anlatayım dedim. Belki bazılarınız kitapta öğrendiği teknikler ile daha da gelişmiş oyunlar çıkarabilir. Belki kiminiz sadece eğlence için yapacak, kiminiz de kaliteli bir şeyler yapıp satarak paralar kazanacak. Belki bazılarınız da basit bir fikir ile yola çıkıp, gün geçtikçe reklamlardan gelir elde edeceksiniz. Düşünsenize; geleceğin mobil oyunlardan para kazanan zenginlerden biri de siz olabilirsiniz. Olamamanız için bir sebep de yok! Mobil Oyun Programlama konusunun ele alındığı bu kitapta aşağıdaki konulara değindim: Oyun Tasarımı Nasıl Yapılır ve Hangi Süreçlerden Geçilir? 2D ve 2.5D Oyun Programlamada Tasarım ve Animasyon Teknikleri Nelerdir ve Nasıl Yapılır? Kullanıcı Kontrolü veya Yapay Zeka ile Karakterlere Nasıl Hareket ve Karar Yeteneği Kazandırılır? Sanal Joystick ve Joypad Nasıl Kodlanır, Cihazın Ekranından Nasıl Girdi Alınır? Anahtar ile Zindan Kapıları Açmak, Altın Toplamak, Skor Artırmak Nasıl Yapılır? Enerji Çubukları Gibi Temel Oyun Öğeleri Nasıl Kodlanır? Trigonometrik Hesaplamalar, Fizik Kuralları ve Çarpışma İşlemleri? 2.5D Düzlemde Perspektif Oyun Programlama Tekniği. Oyun İçi Nesne Yükseltme İşlemleri ve Yükseltme için Moblardan Malzeme Düşürme. Karakter için Oyunda Toplanan Malzeme ve Altınlar ile Seviye Atlatma. Karaktere Normal ve Süper Hareketler Yaptırmak. Yeni Karakter Profili Oluşturmak Bölüm Açma Mantığı ve Oyun Verilerini Kaydetmek. Oyunlarda Bölüm, Bölüm Açma Mantığı ve Oyun Verilerini Kaydetmek / Geri Yüklemek. Android ve iOS için Oyunlar Nasıl Paketlenir, Nasıl Dağıtıma Açılır? Admob ile Oyunlarda Nasıl Reklam Gösterilir ve Kazanç Elde Edilir? Oyunlarınızda Kendi Reklam Servisiniz ile Nasıl Reklam Gösterimi Yaparsınız? Dağıtım Öncesi Telemetrik Analizler ile Oyun Performans İyileştirmeler Nasıl Yapılır?
    36,75  TL37,50  TL
  • Visual C#.Net ve DirectX ile Oyun Programlama

    Karton Kapak
    Bu kitap; üç boyutlu ortamda oyunların nasıl hazırlandığını merak eden, konuya başlangıç yapmak isteyen ancak nereden başlayacağını bilemeyenler için hazırlanmıştır. Kitabımızda programlama dili olarak Visual C# 2005 kullanacağız. Programlama bilgisi olmayanlar C# programlama dilinin mantığını kavramış ve en azından temel seviyeyi tamamlamış olmalıdırlar. Programlama dilini daha derinden öğrenmek isteyenler yardımcı bir kitap edinebilir veya internetten faydalanabilirler. Kitapta yönetimli DirextX kütüphanelerinden faydalanılmaktadır. Birçoğunuza DirectX ismi tanıdık gelecektir; ancak hiç duymayanlar oyun programlamaya giriş bölümünde açıklamasını bulabilirler. Üç boyutlu modelleri, 3DStudio Max ve Maya gibi programlar kullanarak hazırlamak mümkündür. Bu programlar yardımıyla elde edilen modelleri, eklentiler veya yardımcı programlarla uygulama içerisinde kullanabilme şansına sahibiz.
    16,00  TL20,00  TL
  • Dijital Oyun Tasarımı

    Karton Kapak
    Yeter Oynadığın ! Artık Kendi Oyununu Tasarlama Zamanı! Bu kitabın ana amacı, çocukların yaratıcılıklarını ve oyun deneyimlerini kullanarak kendi oyunlarını tasarlamaları için rehberlik etmektir. Oyun tasarımı üzerinde çalışmak, çocukların birçok becerisini arttırmaya yardımcı olur. Oyun tasarlarken algoritmik, analitik, yaratıcı ve tasarım odaklı düşünme becerileri gelişir. Kitap hedefine 4 aşamada ulaşıyor:  İlk aşamada öğrenciler tamamen oyunu ve oyunların mekanikleri ile elementleri hakkında bilgi sahibi olurlar.  İkinci aşamada farklı materyaller ile oyun prototiplemeyi öğrenirlerler ve uygularlar.  Üçüncü aşamada Pixel Press Floors, Microsoft Kodu gibi farklı araçları kullanarak platform oyunu tasarlarlar.  Kitabın son bölümünde ise öğrencilerin hayallerine bir sınırlama getirmeden kağıt üzerinde eğitsel oyun tasarlayabilirler. “Bu kitabı takip edip içindeki egzersizleri tamamladığınızda; kağıt üzerinde hayallerinizdeki eğitsel oyunu tasarlayabilecek, var olan araçlar ile bir platform oyunu yaratabilecek ve farklı materyaller ile kendi oyununu prototipleyebileceksiniz.”  Oyun Nedir?   Oyun Tasarımı: Adım Adım Tasarım Aşamaları  Oyun Tasarımcısı Kimdir? Oyun Tasarlayınca Ne Olacak?   Tasarım Odaklı Düşünme: Oyunu kim Oynayacak, Oyunun Türü Ne Olacak?   Karar Verme zamanı: Oyun Mekanikleri ve Oyun Elementleri  Fiziksel Oyun da tasarlayabiliriz  Masaüstü Oyun Prototipleme Atölyesi  Basit bir Dijital Araç: Pixel Press Floors'la Oyun Tasarlama  Microroft KODU ile Oyun Tasarlama  Oyunlarınızı Kaydedin Bahçeşehir Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi tarafından hazırlanan bu kitap, ilkokul ve ortaokul öğrencilerine özellikle kodlama ve robotik müfredatı uygulayan okullarda tavsiye edilmektedir.
    23,76  TL27,00  TL
  • Sony’deki Devrimciler

    Sony’deki Devrimciler

    Karton Kapak
    Sıradan şirket çalışanlarının bile, hayır özellikle sıradan şirket çalışanlarının süper bir teknolojiyle, süper konseptlerle ve süper iş arkadaşlarıyla böylesine geniş bir pazar kurabileceklerini kanıtlamak istedim. Ken Kutaragi, PlayStation'ın babası. Bu kitap,ilk kez 1994'te piyasaya çıkan ve modern bir iş sahası açan ve bir teknoloji efsanesi olmuş PlayStation oyun makinesinin oyun endüstrisini domine eden çalışmaların başındaki, Sony Computer Entertainment şirketinin başkan yardımcısı Ken Kutaragi' nin resmen izin vererek yayımlanmış ilk eseridir. Paha biçilmez teknik analiz, pazarlama ve iş stratejileri ile hırs, kararlılık ve olağanüstü öngörüş içeren, Sony'deki Devrimciler size ustalıkla yazılmış gerçek olaylara dayanan bir kurgu tadı verecek. (Arka Kapak)
    Temin Edilemiyor
  • 24 Saatte Oyun Programlama

    24 Saatte Oyun Programlama

    Karton Kapak
    Bilgisayarda sadece oyun oynamaktan daha fazlasını mı yapmak istiyorsunuz? Bu kitap tam size göre! Bilgisayar oyunları dünyasının mutfağıyla tanışın! - Oyun geliştirmenin temelleri - Windows oyun programlaması - Oyun motoru oluşturmak - Oyun grafikleri - Oyunlarda klavye, fare ve oyun çubuğu kontrolleri - Oyun animasyonları - Oyunlarda ses ve müzik kullanımı - Yapay zeka uygulamaları - Örnek oyunlar CD-ROM'da; - Borland C++ Builder 5.5 derleyicisi ve komut satırı araçları - Borland C++ Builder 6 Enterprise Trial Edition - Kitapta geliştirilen oyunların kaynak kodları Herkes İçin!
    Temin Edilemiyor