Kitap Hakkında

Bireylerin hayatında çoğu zaman eğlenceli ve keyifli bir alanı ifade eden "Oyun" kavramı bugüne kadar birçok disiplin tarafından incelenmiş, gerek tarihsel gelişimi gerek toplum ve bireyler üzerindeki etkileri birçok çalışmada ele alınmıştır.

Bu kitapta oyun, bireylerin boş zamanlarını geçirmelerini sağlayan bir araç olmaktan çok, içerisinde bir hikaye barındıran kültürel bir anlatı olarak kabul edilrnektedir Bunun yanı sıra yaşamın her alanını derinden etkileyen dijitalleşme olgusu, geleneksel oyun anlayışının dönüşmesini de beraberinde getirmiştir. Dijital oyun olarak adlandırılan bu anlatı aynı zamanda klasik oyun anlatılarıyla hem benzerlikler taşımakta hem de farklı yönleriyle değerlendirilmektedir.

Kitapta hikaye anlatıcılığı, dijital oyundaki karakterler, arketipler, tasarım, kurgu ve olay örgüleriyle ilişkilendirilip özel bir alana taşınmaktadır. Çalışma oyun literatürüne hikaye anlatısı çerçevesinden bakmakta, göstergeler ve hikaye örgülerini mitsel birçok ögeyi barındıran "God of War" oyunu üzerinden çözümlernektedir.

Devamını oku

Ürün Özellikleri

  • Kitap Özellikleri
  • Yayınlanma Tarihi
    1 / 2020
  • Yayınlanma Sayısı
    1
  • Sayfa sayısı
    133
  • Ağırlık
    133
  • Boyutlar
    14 x 21
  • Cilt Tipi
    Ciltsiz
  • Kağıt Cinsi
    1. Hamur
  • Yayınlandığı Konum
  • Cep Boy
    Hayır
  • Barkod
    9786057662453
      Babil.com
      Tarayıcı ile devam et veya Uygulamada Aç