Kitap Hakkında

Karakter modelleme ve animasyonu, bir karakteri canlandırarak hayata geçirmeyi içeren animasyon sürecinin özel bir alanıdır. 3D animasyon ve modelleme önceleri sadece video oyunlarında, sinema - televizyon sektöründe kullanılırken bugün çok daha geniş dijital ortamlarda kullanılmaktadır. Pazarlama materyallerinden tıbbi görüntülemeye, Metaverse çalışmalarından NFT'ye ve 3D baskıya kadar birçok amaca hizmet etmektedir. Dijital karakterleri canlandırmak, ticari ve uzun metrajlı projelere dahil edilen, büyüyen bir alandır. Animatörler, karakterleri istenen kişiliklere büründürerek, belirli duyguları aktararak hayali yolculuklara çıkarmaktadır.3D karakter modellerinin animasyon haline getirilme sürecinde Maya günümüzde endüstri standardı haline gelmiş popüler bir animasyon ve modelleme yazılımıdır. CGI veya oyun endüstrisinin modelleme veya animasyon sektörlerinde rol alabilmek için çoğu animasyon ve oyun şirketi tarafından Maya bilgisi aranmaktadır. Günümüz karakterlerine yönelik talepler hızla artmaktadır. Maya sayesinde, bu talepleri karşılamak için bir karakter oluşturma ve canlandırma işi eğlenceli hale gelmiştir. Bu kitap, 3D karakter modelleme ve animasyonun öğrenilmesi gereken temel tüm adımlarının içermektedir. 3D karakterin modelleme, iskelet sistemi oluşturma, rigleme, kaplamalarını oluşturma, kıyafetini oluşturan kumaşın simülasyonunu yaratma ve render alma yöntemleri içerik dahilindedir.

Devamını oku

Ürün Özellikleri

  • Kitap Özellikleri
  • Sayfa sayısı
    232
  • Ağırlık
    232
  • Boyutlar
    21 x 29.7
  • Cilt Tipi
    Ciltsiz
  • Kağıt Cinsi
    2. Hamur
  • Yayınlandığı Konum
    Türkiye
  • Cep Boy
    Hayır
  • Yayınlanma Tarihi
  • Yayınlanma Sayısı
  • Barkod
    9786256945418
      Babil.com
      Tarayıcı ile devam et veya Uygulamada Aç