Cemalnur Sargut Kitapları


(3 Kasım 1952 - …)

İstanbul'da mutasavvıf bir ailenin kızı olarak dünyaya gelen Cemâlnur Sargut, eğitimini kimya mühendisliği alanında tamamlamış, hocası Samiha Ayverdi'nin etkisinde kalarak Kuran-ı Kerim ve karşılaştırmalı Mesnevî çalışmalarına gençken başlayarak 24 yaşında gençlerle Mesnevî dersleri yapmış, geniş çevreye hitap etmiştir.

Araştırmacı yazar Sadık Yalsızuçanlar'ın ifadesiyle, bugün, bir modern zamanlar Rabia’sı olan Cemâlnur Sargut Hanımefendi, tasavvuf irfanına olan derin vukufiyeti, tükenmez aşkı ve bilgisi ile karşımıza çıkmaktadır. 2000 yılından beri dersler verdiği ABD'nin North Carolina Üniversitesi'nde 2009 yılında bir İslam kürsüsü kurmuştur. İkinci bir İslam kürsüsü de Çin'de Pekin Üniversitesi'nde kurulmuştur. Bu çalışmalarının ortak amacı öğrencilerin, İslâm'ın yaşam şekli olan tasavvuf eğitimini yaşayışları ile örnek olan hocalardan almalarını sağlamaktır. Önemli mutasavvıfların hayatları ve eserleri ile ilgili araştırmaların yapılacağı edebiyat, tasavvuf, güzel sanatlar, felsefe, sosyoloji, tarih alanlarında uluslararası düzeyde lisans ve lisansüstü eğitim veren enstitüler açılması konusunda üniversiteler ve devlet nezdinde öncü girişimlerde bulunmaktadır.

Tasavvuf araştırmalarının yanı sıra Mevlânâ, Abdülkâdir Geylânî, İbn-i Arabî, Mısri Niyâzî, Cîlî, Şems ve Sultan Veled gibi büyük mutasavvıfların yorumlarıyla Kuran-ı Kerim surelerini açıklayan eserler vermekte ve halka açık Mesnevi ve Füsusu'l Hikem dersleri ve toplantılar yapmaktadır. Halen Samiha Ayverdi tarafından 1966 yılında kurulmuş olan Türk Kadınları Kültür Derneği'nin (TÜRKKAD) İstanbul Şubesi Başkanlığı görevini yürütmekte, uluslararası sempozyumlar düzenlemektedir. Bu konferanslarda ibadeti aşka yolculuk olarak gören İslâm tasavvufunun günümüz sorunlarına getirdiği çözümler ele alınmaktadır.
43 öğeden 1-16 arası gösteriliyor.
Sayfa  1 - 3
  • Affın Kapısı Tövbe

    Karton Kapak
    Kul, rahmet-i ilâhîyi idrak etmek ve kendi aczini bilmek için ara sıra günah işler. Acz ve kulluğunu bilen tövbe etmiş demektir. Zîra tövbe, Allah’a geri dönmek demektir. “Tövbe, günah işlendiği anda elde edilen tadın o günah hatırlandığında kaybolmasıdır.” (Ahmed er-Rifâî, Sohbet Meclisleri, s. 95) Günah, insanın kendi kendine zulmüdür. Çünkü günahı ile kahr-ı ilâhîyi davet eder ve onun sıkıntısıyla kendine zulmeder. Fakat zulmün sonu tövbe ise cemâl, af, yani lütf-ı ilâhî tecellî eder. “Abdestte teyemmümün su yerine geçmesi gibi, tövbe de itaatin yerine geçer. İtaatkâr olan insanın itaati vardır ama itaat etmeyenin tövbesi vardır. İtaatin karşılığı cennettir, tövbenin karşılığı ise aşktır: ‘Muhakkak ki Allah tövbe edenleri sever.’ (Bakara, 222)” (William Chittick, Divine Love, s. 307.)
    8,58  TL13,00  TL
  • Hz. Ya’kub

    Karton Kapak
    “Dünyaya dair her rütbe ve her ilim geçici ve dünyada kalıcıdır. Ezelî ilim ise Allah’ın kullarında kendi kabiliyetlerine göre tecelli etmesidir. Burada kullanılan tecelli kelimesine dikkat etmek gerekir. Bu kelime, bir aynada bir vasfın ortaya çıkması gibidir. Hulul değildir, yani Allah kulun içine girmez. Kulda gözüken mucizeler Allah’a ait olup kulun kendinden zuhura gelmez. Allah kulu ile aracıyla konuşmaz. Sadece bu hakîkati öğretmek için görevlendirilen bazı kişiler vardır. Ne yazık ki halk onları görür. Halbuki yapan, yaptıran Allah’tır. Kul, kendisindeki Allah’a ait hakikati kimin vasıtasıyla görmüşse onu Allah zannetmeye başlar. Ondan görünen her mucizenin, o kişinin kendisine ait olduğunu sanır. Bu durumda Allah’a değil, aradaki kişiye tapmaya başlar. Bu da şirke sebebiyet verir ki Kur’an’da affı olmayan günahlardan biridir. Halbuki Hocam Kenan er-Rifâî, Allah’ı kula öğreten öğretmen ile Allah arasındaki büyük farkı şu şiiriyle belirtmiştir: Kulluğu müminlerin bir ulu Süphanedir. Hizmeti dervişlerin er olan insanedir. Bu durumda sen her kimden ne öğrenirsen öğren (peygamberden dahi) öğreten Allah’tır. Ama Allah’ın bu Rab isminde tesirli kıldığı ve ondan aşikar olduğu seçilmiş kişiye şükretmek ve hizmet etmek gerekir. İşte ruhbanlık sınıfı böyle algılanırsa günah olmaktan çıkar. Mürşide veya peygambere duyulan sevgi de bu sebepledir. Buradaki hizmet kelimesinden maksat, mürşidin öğrettiği ve gösterdiği ahlak-ı Muhammedî ile ahlaklanıp Kur’an ve sünnete uymak demektir. Bu ahlakı anlatan kişi, kendini Allah’tan ayrı bir varlık olarak görürse veya biz onu böyle idrak edersek ruhbanlık oluşur ki bu da Allah tarafından reddedilir.”
    6,60  TL10,00  TL
  • Ruhu Allah’a Yükselten Oruç

    Karton Kapak
    “Geldi Ramazan ayı. Ey ay yüzlü yar. Oruç tut ve az uyu. Tâ ki kalbin görür olsun. Kalbin boş olsun ki hâl ehli olasın. Ney ol da saf ruhu bul. Ney gibi kanından dol. Tatlı şeylere zevk et. Bu karın nehrinden her yıl killer temizlenmeli ki gönlün hayat pınarı ten toprağını diriltsin oruçla bedeni ve ruhu. Ekmekten uzak dur ki vücuduna rûhânî mey dolsun ve her zerren onunla mest olsun. Bu anları unutma. İç, bu rûhânî meydir. İç de seller gibi coş. Tâ ki kalbin derya oluncaya dek iç. Açlık her uyanık gönlün azığı olan Hak yemeğidir. Onu, aşktan divane olan kuluna şah verdi. Gece gündüz daima uyanık ve oruçlu ol. Aşkla dol ve kendinden geç. Şekli bırak, anlamı bul.” -Erzurumlu İbrahim Hakkı Hazretleri    
    11,22  TL17,00  TL
  • Meryem Suresi 2: Kadınlık Makamının En Yücesi

    Karton Kapak
    İslâm’da Hz. Meryem, sadâkat, samimiyet ve itaatin en yüce sembollerinden birisidir. Bunun nedeni; onun Rabb’inin mucizelerine mutlak güveni ve îmânı ile ayrıca Cebrâil (a.s) tarafından getirilen Îsâ’ya (a.s) hamile kalacağına ve Îsâ’nın yüce maksadı hakkındaki mesaja îmânıdır. Üstelik Meryem îmânını kendi kavmi tarafından ona yöneltilen kötü muameleye rağmen korumuş ve böylece insanlık için mânevî bir misal olmuştur. Hz. Meryem ve oğlu, Allah’ın eşsiz hâkimiyet ve kudretini gösteren bir işarettir. İkisi birlikte Kur’ân’ın, insanları dünyevî kaygılardan ve insanı yalnızca gördüklerinin doğru olduğu inancından kurtarmak, hakîkatin sınırsız ihtimallerle gizlendiğini göstermek üzere verdiği işaretlerden birisini oluşturmaktadır. Böylece anlaşılıyor ki Meryem, İslâm için çok önemlidir ve ruhun tecellî ettiği yer olma şerefine ermiştir.
    13,20  TL20,00  TL
  • Hz. İsmail

    Karton Kapak
    Görülüyor ki herkes kendi Rabb’i olan isme tabidir. Bu yüzden de kimsenin Rabb’i kimseye uymaz. Herkes kendi ismine doğru yönelir ve kendi isminin öğretmenliğinde hareket eder. Bunun aksine hareket eden mutlu olamaz. Mutluluğu için kendi ismine yönelmesi mecburiyeti vardır. Mutluluk ile kastedilen huzurdur. Demek ki, meşreplerimizden ve nefsimizin arzularından dolayı ismimizden uzaklaşırsak huzuru kaybederiz. Bu da meşrepleri yenmek konusunda bizleri gayrete getirir. Ancak hiçbir şeye önem vermeyen, yalnız Allah’a odaklanan kişiye kamil insan denir. Bunlar bütün isimleri anlar ve bilirler. Ama onlarda da rahmet gazabı örttüğü için, cemali isimler celali isimlerin üzerini örtmüştür. Böylece onlarda bütün isimler Allah’a yönelmeleri için bir fırsat teşkil eder. Biz de kamile uyduğumuz ölçüde Allah’a yaklaşır ve O’nu daha çok sevmeye başlarız. Hz. İsmail herkesin bir vazife üzere bu aleme geldiğini ve onu yapmakla yükümlü olduğunu kabul ederek, yaratılmışa güzel nazarla bakmak derecesine ulaştı. Bu da onu diğer nefislerden ali (üstün) kıldı.
    6,60  TL10,00  TL
  • İbadet ve Dua

    Karton Kapak
    “Dua ibadetin özü, hülasasıdır.” (Hadis)   “Kendisine duâ kapısı açılan kimseye rahmet kapısı da açılmış demektir.” (Hadis-i Şerif) Zîra duâ, zillet ve ihtiyaç ifâdesidir. Allah’a ihtiyaç arzetmekten daha sevimli bir şey yoktur. Allah'ın hiçbir kulu yoktur ki: Yâ Rabbi! desin de Allah ona: Lebbeyk! (Buyur kulum!) cevâbını vermesin. Münkiri de mümini de bu kaide içine dâhildir.   Cemalnur Sargut bu kitabında, ibadetin ve duanın hakikatini mutasavvıfların yorumlarıyla anlatırken, kul ile Rab arasındaki en yüce ilişki olan dua ile ilgili merak edilen bütün sorulara da ışık tutuyor: Dua ile kader değişir mi? Talep ve gayretin dua ile  ilişkisi nedir? Duanın adabı nedir? Nasıl ve ne zaman dua etmeliyiz?  Allah, hangi duayı ya da kimin duasını  kabul eder? İnsanın ilmi ve mertebesine göre ettiği dua değişir mi? Avamın duası ile kamil insanın duası neden ve nasıl farklılık gösterir?... Bu kitap, ibadet ve duanın kıymetinin, bir dileğin yerine gelmesi değil, sadece Allah’a yalvarmış olmanın, O’nunla ilişki kurmanın getirdiği zevk ve huzur olduğunu anlatıyor ve insanı gerçekten Allah’la buluşturuyor,
    9,83  TL14,90  TL
  • Gözlerin Nuru Namaz

    Karton Kapak
    Arapçada salât, ateş mânâsına gelen “salye” kökünden alınmıştır. Eğri bir ağaç (odun) doğrultulmak istendiği zaman ateşte ısıtılarak düzeltilir. İnsanda da nefs-i emmârenin mevcudiyetinden dolayı birtakım eğrilikler ve bozukluklar vardır; onların da düzeltilmesi gerekmektedir. Namaz sayesinde tecellî eden ilâhî, Rabbânî azamet nurları, namaz kılanın nefsindeki eğrilikleri eriterek yok eder. Kul bununla kalmayıp aynı zamanda namaz sayesinde mânevî mîrâcını gerçekleştirir. Demek ki namaz kılan kimse, ateşte iyice ısıtılarak üzerindeki kir ve pasların temizlendiği maden gibidir. Kimin namazı mânevî harâret ve nûruyla ısınarak eğriliğini giderse, o kimse cehennem ateşine konmaz.
    9,83  TL14,90  TL
  • Hz. İshak

    Karton Kapak
    ‘Her nereye yüzünüzü çevirseniz Hakk’ın bir vechi (yüzü) oradadır.’ (Bakara 115)   Büyük mutasavvıf İbnü’l-Arabî Fusûsü’l Hikem’in Hz. İshak fassında bizi yeni bir isimle ; Hakk ismiyle hakikat yolculuğuna çıkartıyor. Hayal ve misal âlemi ile rüyadan bahsettiği bu fassda, varlıpın Gerçek ve Hayal olmak üzere ikiye ayrıldığını, gerçek varlığın Allah, hayal olanın ise Allah’ın dışındaki herşey olduğunu, dolayısıyla alemin bir vehimden ibaret olduğunu söylüyor. Bu durumda rüya, hayal mertebesine ait bir semboldür ve tâbir edilmesi gerekir. Ancak Hz. İbrahim, rüyasını tabir etmeyip zâhiren doğru zannetti. Oysa rüyasında gördüğü, oğlunun suretinde görünen kurbanlık bir koçtu Allah, oğluna karşılık bir koç göndererek onun rüyasını Hakk kıldı. Bu sebeple, Hakk hikmeti Hz. İshak’a tahsis edildi. Bu fassın öenmli kavramlarından biri de himmettir. İbnü’l-Arabî, Allah’ın, tasarrufunu ârife bir ömürlük hediye ettiğini fakat onun kendindeki hiçlik dolayısıyla şaşkın kalıp gaflete düştüğünü anlatıyor.
    6,60  TL10,00  TL
  • Ya Allah’ın Sevdikleri!
    e-kitap

    Ya Allah’ın Sevdikleri!

    E-Kitap
    Velîlerden birisi, bir gün câminin avlusunda otururken yanına bir zat gelir. Kendisine “İçeride Abdürrezzak Hoca Efendi güzelce vaaz veriyor, sen niye dinlemezsin?” diye sorar. Velî cevap vermez… Oturup kendi halinde tefekkürle hemhal olurken zat ısrar eder. Sonunda velî yerinden doğrulur ve zâta dönüp “Sen Abdürrezzak Efendi’den işitirsin, ben ise doğrudan Rezzak’tan!” der. Zat tekrar sorar: “O zaman buna delilin nedir?” O da “Delilim senin Hızır (a.s) olduğunu bilmemdir.” der. Zat şaşkındır… Hızır (a.s) Rabbine dönüp der ki: “Ey Allah’ım! Halbuki ben Sen’i sevenlerin hepsini bildiğimi sanırdım.” Allah’tan (c.c) gelen nida ise sarsıcıdır: “Sen Ben’i sevenlerin hepsini biliyorsun. Ama ya Ben’im sevdiklerim!”   Bu kitap, işte Onlar’ın hikâyesidir…
    6,50  TL
  • Sohbetler
    e-kitap

    Sohbetler

    E-Kitap
    Tasavvuf, insanın çevresiyle kurduğu ilişkiyi Allah'la irtibat olarak algılaması ve buna göre yaşamasıdır. Bu noktada, kişiyi her an Allah'la irtibatta olduğu gerçeğiyle buluşturacak ve ona kulluk zevkini hatırlatacak bir rehbere ihtiyaç vardır. Bu da ancak tasavvufu hâl etmiş, onu yaşayan bir insan olabilir. Tasavvuf, Kur'an ve sünnetten ayrı bir yaşam tarzı değildir. Tasavvuf ilmi ise bu iki kaynaktan beslenen İslâmî bir ilimdir. İnsanı bu dünya ve ötesinde cennete ileten yegâne yol İslâm tasavvufudur. Cemâlnur Sargut'la "tasavvuf sohbeti" niteliğindeki bu kitap, tasavvuf ilminin kaynağı, doğuşu, konusu ve yöntemi ile ilgili en çok merak edilen sorulara cevap vermektedir. Bu yönüyle, okurlar hem tasavvufî kavramların Kur'an ve sünnetteki kökenlerini öğrenmiş olacak hem de tasavvufun günlük yaşantıya nasıl uygulanabileceğinin ipuçlarını almış olacaklardır. Bu eserde; sûfî kimdir, Allah'a giden Muhammedî yolda seyr ü sülûk nasıl yapılır, mürşit, mürit ve derviş kimdir, zikrin, sohbetin hakîkati nedir, Peygamber ahlâkı bu devirde nasıl yaşanılır gibi sorularınızın cevaplarını almakla kalmayacak, ruhunuzun da huzur bulduğunu fark edeceksiniz.
    6,60  TL
  • Sırra Yolculuk
    e-kitap

    Sırra Yolculuk

    E-Kitap
    Araştırmacı ve yazar Cemâlnur Sargut’un hocası Sâmiha Ayverdi’yi anlatan yeni kitabı Nefes Yayınevi’nden çıktı. Bu kitap, bir modern zamanlar bilgesinin hayatı, irfan dünyası ve tefekkür yolculuğuna ilişkin yapılmış konuşmalardan oluşuyor. Aynı bilgelik yolunun yolcularından Cemâlnur Sargut’la gerçekleştirilen söyleşiyle, hem bir döneme tanıklık etmek, hem de bu dönem içinde bilgelik göğümüzün parlak yıldızlarından birinin, Sâmiha Ayverdi’nin o engin dünyasını biraz olsun yeni kuşaklara aktarabilmek istedik. Yazar Sadık Yalsızuçanlar tarafından gerçekleştirilen söyleşilerle ilgili Cemâlnur Sargut şöyle diyor; “Bugün bir Cemâlnur Sargut varsa ve ondan insanlara tesir eden bir tavır varsa bunların hepsi hocam Sâmiha Ayverdi’ye ve onun da hocası Kenan Rifâî’ye aittir.” Ve şöyle devam ediyor; “İnsan kendine ait hakikatlerin sahibini mânevi zevkleri paylaştığı kişilere tanıtmak ister. Bu zevk bir mecburiyettir.” Neden sırra yolculuk dediğimizde Cemâlnur Sargut’un dillinden yukarıdaki cümleler dökülüyor. Aşka Yolculuk’un devamı niteliğinde olan bu yeni kitap gönlünde tasavvuf lezzeti olanlara seslenerek, sırra yolculuk yapmaya davet ediyor. Gönül annesi: yazar, mutasavvıf, İstanbul hanımefendisi, Türkçe’yi en iyi konuşan ve yazan, tarihçi, alperen, mürşit, ana, efendi; iki Kadir arası Kadir’i yaşamış, öğrencilerine de Kadir’in mânâsını öğretmiş bir sultan. Nur sonra da kâmil insanın yaşantısıyla Kadir’in mânâsı, içiyle Mîrac’ın hakikati olduğunu öğrendiğinde ve her sabrettiği sıkıntının sonunda Gönül anneciğinin yardımıyla âyetlerin mânâsını kendi küçük gönlüyle idrak ettiğinde ve onun güzel gözlerinin arkasında âmânını bulduğunda defalarca hamd etme zevkini yaşayacaktı.
    9,90  TL
  • Kenan Rifai ile Aşka Yolculuk
    e-kitap

    Kenan Rifai ile Aşka Yolculuk

    E-Kitap
    Mânevî yaşamı bugün âdetâ bir çöle dönüşmüş günümüz Türkiye’sinde, bir modern zamanlar Rabia’sı olan Cemâlnur Sargut Hanımefendi, tasavvuf irfanına olan derin vukûfiyeti, tükenmez aşkı ve bilgisi ile karşımıza çıkmaktadır. Elinizdeki kitap, tasavvufî geleneğin, Ahmed Rifâî, Kenan Rifâî, Meşkure Sargut ve Samiha Ayverdi tezgahlarından geçerek, zikir ve sohbetle kemâle ermiş bir Allah âşıkı, bir Resul sevdalısı ve dört büyük yol’un sadık bir izleyicisi olan bu bilge hanımefendiyle yapılan ve saatler süren bir söyleşinin meyvesidir. Cemâlnur Sargut’la gerçekleştirilen bu sohbetlerde, Efendimiz’den, tevhidin sırlarından, semânın hakikatinden, Ahmed Rifâî Hazretlerinin o muazzam dünyasından, Rifâîlik, Kadirîlik, Şâzelîlik ve Mevlevîliğin gürül gürül çağlayan inisiyatik ırmaklarından, Kenan Rifâî ve sadık izleyicilerinden, yol’un esaslarından, kavram ve olgulardan bahsedildi..
    8,49  TL
  • Aşktan Dinle
    e-kitap

    Aşktan Dinle

    E-Kitap
    Aşk sultânı Hz. Mevlânâ'nın, Mesnevî isimli eserinde "Ey bizim sevdası hoş olan, güzel olan aşkımız, Ey bizim bütün mânevî hastalıklarımızın, dertlerimizin tabibi" diye anlattığı aşk, Allah'ın yeryüzünde kendisinden göründüğü İnsan-ı Kâmil'den, yani Allah'ın mânâsından başkası değildir. O, bu mânâyı rehber edinip, kendi vücûdu içinde nefsini rûhunun esiri haline getirerek birlemiş, aşkın da bu birliğin efendisi olmasına vesîle olmuştur. Bunun içindir ki ona, nefisleri efendi kılan mânâsında "Efendimiz (Mevlânâ)" denilmiştir. Cemalnur Sargut "Aşktan Dinle" isimli bu kitabında bize, Hz. Mevlânâ'nın Mesnevî isimli eseri ışığında nefs, aşk, kibir, cömertlik, gösteriş, edep gibi insanın gelişiminde rol oynayan pozitif ve negatif kavramların iç mânâlarını anlatıyor. Bizi Mesnevî'de buyurulan,"Tû megû mârâ bedân şeh bâr nîst / Bâ kerîman k?rha doşvâr nîst (Benim o yüksekliklere çıkmaya gücüm yok deme, Kerîm olanın eteğine yapış, seni çıkaracaktır.)" emri üzerine, Kerîm olan Mesnevî'ye yapışmaya davet ediyor.
    6,60  TL
  • Allah'ıma Sefere Çıktım
    e-kitap

    Allah'ıma Sefere Çıktım

    E-Kitap
    Bu âleme gelmekten maksat, maddeden mânâya, kuldan Hakk'a doğru alınan yolda idrakli olmak, nereden gelip nereye gittiğini bilmektir. Bu seyahat hem kulun içinde hem de kulun dışında gerçekleşir. Yaşamak, idrak etmek demek olduğuna göre kul, bu yolculukta bir yandan aczini ve yokluğunu anlar, bir yandan da kendindeki Yaradan'ın kıymetini bilir ve "Nefsini bilen Rabbini bilir" lütfuna mazhar olur. Hele bir de ölmeden evvel ölme seviyesine ulaşırsa cenneti burada yakalar, sonsuz huzur ve mutlulukla hakîkî kulluk derecesine yükselir. Allah'ıma Sefere Çıktım, bu seyahatin merhalelerini anlatıyor. Kişiyi ona şah damarından da yakın olan Allah'a yöneltiyor. Cümlemize hâl etmek nasip olsun inşallah. (Tanıtım Bülteninden)
    7,15  TL
  • Hz. Şit
    e-kitap

    Hz. Şit

    E-Kitap
    Hz. Peygamber'in "Ben gizli bir hazine idim, bilinmeyi istedim" hadis-i şerifindeki "bilinmeyi istedim" kısmını, mutasavvıflar "aşk ettim" olarak yorumlamışlar ve kâinatın aşktan meydana geldiğini ifade etmişlerdir. Buna göre ilk yaratılan ve Allah'ın sonsuz birliğinin görünümü olan Hz. Adem'dir. Fakat aşk için ikilik gerektir; zira bir âşık ve bir mâşûka ihtiyaç vardır. İşte birliğin (mâşûkun), kendisini göstermek için çokluk (âşık) olarak görünümü Hz. Şit'te ortaya çıkmıştır. Cemalnur Sargut'un Hz. Adem ile başlayan, kendi yorumları ile insan-ı kamillerin düşüncelerini biraraya getirdiği Fusûsu'l Hikem çalışmaları, Hz. Şit ile devam ediyor. Hz. Şit fassında açıklananlar, nefsin, insan için Allah'ın lûtfettiği ilâhî bir hediye olduğu manasındadır. Zira hadis-i şerifte buyurulduğu gibi "Nefsini bilen Rabbini bilir." Her şeyin zıddı ile bilindiği gerçeğine göre, mutlak varlık olan Allah da ancak mutlak yok olan nefs ile idrak edilebilir. (Tanıtım Bülteninden)
    6,60  TL
  • Dinle
    e-kitap

    Dinle

    E-Kitap
    “OKU” diye başlayan Kur’an-ı Kerim’i dinleyen bir yürek olması gerekir. İslam dinini daha iyi anlayabilmek ve hayatımıza uygulayabilmek amacını gütmektedir. Tasavvuf, Edeb, Kaza-Kader, Tevhid, Namaz, Hac ve Kurban gibi ana başlıklar altında toplanan,çoğumuzun zihninde oluşan veya oluşabilecek sorulara Cemalnur Sargut Hanımefendi tarafından verilen cevapları içerir.
    6,60  TL